Re: [PROGRAMMERING] Hvilket sprog

Jacob Sparre Andersen wrote:
> Her ville jeg nu nok pege på henholdsvis Fortran og Ada.

Jeg er fuldstændig agnostisk mht. programmeringssprog,
bortset fra Fortran der er af demonisk natur.

> Tjah.  Er Java nu også så portabelt som SUN siger?  Er et
> velskrevet Ada/C/Python-program der bruger Gtk+ ikke i
> praksis lige så portabelt?

Årsagen var at mit indtryk er at Java sproget er designet
til at have et grafisk interface. Hvorimod Gtk er "limet"
på de andre sprog. Alternativt er C++ +KDE.

--
  Mvh. Carsten Svaneborg
http://www.softwarepatenter.dk