Re: [PROGRAMMERING] Segfejl under kørsel, men ikke når jeg debugger!

On Wed, 23 Jun 2004 09:17:30 +0200, Bo Simonsen wrote:

> Det kommer an på om vi også snakker Win32? (Jeg er langt fra ekspert i
> Win32). Men på alle UNIX varianter ser jeg ingen problemer, med nogle af
> dem.
Jeg arbejder ikke på Windows, så den diskussion er uinteressant for mig.
Det er *nix contra *bsd, jeg har i tankerne.

> int fd;
> struct timeval tv;
> fd_set rdfs;
>
> fd = open("/dev/ttyS0", "r");
>
> FD_ZERO(&rdfs);
> FD_SET(fd, &rdfs);
>
> if(select(fd+1, &rdfs, NULL, NULL, &tv) > 0) {
>
> } else {
>
> } // I teorien burde else blive kørt hvis brugeren smidder DCD, som med
> } sockets, men der skal man bruge ioctl();

Er det en bug?

> På Parrallel porten operere du vidst ikke med DCD afair?

Det har jeg ingen viden om, da jeg ikke har kodet mod parallelle porte
før:-)

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Get my public GnuPG keys:
mir <at> datanom <dot> net
http://search.keyserver.net:11371/pks/lookup?op=get&search=0xE501F51C
mir <at> miras <dot> org
http://search.keyserver.net:11371/pks/lookup?op=get&search=0xE3E80917
Use the fundamental control flow constructs.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)