Re: [PROGRAMMERING] C/C++ Valg af cross platform bibliotek

On Mon, May 31, 2004 at 12:10:43 +0200, Kristian Kallenberg wrote:
> Jeg skal til at skrive et program som skal kunne køre på mindst linux og
> windows. Der skal være mulighed for at lave 3D-grafik, lyd og
> netværkskommunikation. Det er vigtigt at det er et "hurtigt" bibliotek og
> det behøver ikke nødvendigvis være nemt at programmere til.
>
> Nogen gode forslag?
Det lyder som om at det du skal bruge er SDL eller Clanlib. Begge virker
under både Linux og Windows, og har alle de tre ting du skal bruge.

Jeg har lidt erfaring med SDL, og selvom det ikke er let at bruge, er
det heller ikke rocket science. ClanLib tror jeg er på et lidt højere
niveau, så du ender med selv at skulle lave mindre.