Re: [PROGRAMMERING] C rutine til exec + pipe til og fra

Holger Bille skrev:

> Og den hedder.....?

Det kan jeg ikke huske.  Ellers havde jeg skrevet det.  Jeg behøver
heldigvis ikke programmere i C til daglig, så det er ikke noget jeg
holder styr på.  Jeg kan bare huske at jeg har set funktionens
specifikation i en bog om C-programmering i Unix eller noget i den
stil.

Jacob
--
»han skriver det aldrig så ondt som det er ment«