Re: [PROGRAMMERING] [c++] læse en fils timestamp

Kristian Nørgaard <sslug@sslug> writes:

> Great! Og hvordan konverterer jeg dernæst den
> "millisekunder-siden-1970"-tid, som jeg får ud af struct'en, til en
> mere human-readable dato?

med funktionerne localtime og strftime

(Men jeg ved ikke om der er bedre C++ metoder. ovenstående er C-måden
at gøre ting på)

--
 Peter Makholm     |      There are 10 kinds of people. Those who count in
 sslug@sslug |                            binary and those who don't