Re: [PROGRAMMERING] [PERL] Split fil/bibliotek og opret bib

Hans Schou wrote:

On Fri, 30 Apr 2004, Erlo Haugen wrote:

!xxx-yyy-zzz-ppp.txt

Nu vil jeg gerne genskabe den oprindelige biblioteksstruktur, således
at filen i eksemplet kommer til at ligge i ../xxx/yyy/zzz og hedde ppp.txt

Problemet er at jeg ikke lige kan finde en smart måde at bruge output
fra dirname til at oprette biblioteksstrukturen!

system("mkdir -p $dir");

Den kendte jeg ikke, takker mange gange..

Som jeg forstod det, havde du klaret resten.

/hans

--
Erlo