RE: [PROGRAMMERING] [C++] indlæs config fil - hvordan?

Hvis det er et X11 projekt kan du lave dine konfigurationsdata som Xresourcer,
hvis du bruger Kylix/CLX (Borland C+  Builder 6+) kan du bruge TMemIniFile,
TIniFile eller TCustumIniFile.

Exemple på hvad der kan indlæses fra hjælpe filen:

[Form]
Top=185
Left=280
Caption=Default Caption