PERL: Udfør kommando og returner output

Hejsa,

Jeg er ikke så ferm i Perl, men jeg ved, at hvis jeg kører følgende, burde min variabel blive fyldt med outputtet fra kommandoen:

my $retur = `mtx -f $robot first`;
print "Output:".$retur."\n";

Det sker dog ikke, sandsynligvis fordi at kommandoen returnerer direkte til konsol, i stedet for stdout.

Er der nogen der ved hvordan jeg så kan få mit output ind i variablen?

Mvh Frank Nørvig