Som nævnt er jeg ny i det her game, og så vidt jeg har ladet mig fortælle er
Mandrake 9.1 PPC en fin "begynder"-distribution - er der nogen, der har
erfaring med den, og i det hele taget med Java udvikling på linux PPC?

Jeg har søgt lidt på Google og fundet frem til, at blackdown.org
distribuerer en SDK til linux/PPC, der vist dog kun understøtter  1.31, samt
at IBM *vistnok* har udsendt en SDK v.1.41 til linux/PPC; er der nogle, der
har erfaringer her?

Hmmm... worst case kan jeg vel "bide til bolle" og købe en eller anden Intel
bambus-boks, men når jeg nu har den der Mac, og ikke gider OSX...

Mvh.
//Kenneth