Re: [PROGRAMMERING] C++ newbie: et C++ API?

On Sun, 18 Apr 2004 10:50:11 +0200, Troels Arvin wrote:

> C++ har "Standard Template Library", der dog er meget mindre end Java's
> standardbibliotek. Se fx. http://www.sgi.com/tech/stl/ og
> http://gcc.gnu.org/onlinedocs/libstdc++/libstdc++-html-USERS-3.3/
> STL er bedst beskrevet i bøger, er det desværre min erfaring. Særligt
> god synes jeg, at følgende bog er: http://www.josuttis.com/libbook/

Jeg kan også anbefale:
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/0130858501/qid%3D1082300980/202-9634135-6802240

> Netværk og distribuerede applikationer:
>  - http://www.cs.wustl.edu/~schmidt/ACE.html -
Det har jeg erfaring med, og kan også anbefale det. Jeg har specifikt
prøvet deres ORB - TAO, og IDL-compileren. Der var desværre fejl i
makefilen til gcc, så jeg har lavet en korrekt version af den, der kan
hentes her (inklusiv source: 147MB):
http://tomcat.edu.brock.dk/dmu/csis3013/utils/ACE-TAO.tar.bz2
Jeg har i rodmappen lavet en install-fil - install.sh.

Hilsen,
Michael