Re: [PROGRAMMERING] C++ newbie: et C++ API?

Kristian Nørgaard wrote:

Hej

Jeg kan programmere i Java, og forsøger nu at lære mig C++.

Hvor finder jeg information om eksisterende C++ biblioteker?
Findes der noget a la Java Standard API, man kan browse sig igennem?

Eksempel:
Hvis jeg har brug for en Hashtabel-klasse i C++, hvor kan jeg finde en sådan?

mvh Kristian
(debian)

.

Hejsa