Re: [PROGRAMMERING] Styre mozilla fra bash

Hans Schou skrev i -sslug.programmering:

> hmmm, den er lidt Dirty-Harry den her, men /proc/interrupts ved om der
> er tastet på keyboard og mus. Men de kan jo være USB så...
> Mousemeter kan finde ud af det, så umuligt er det vel ikke.

Det er letter at checke om html filen der generes er læst, og hvis ikke, så
tilføje, hvis så, så lave en ny.

Men det bliver først når jeg har skrevet programmet om til perl, er indtil
videre nået så langt at jeg har været på biblo og låent Perl Cookbook, den
eneste de havde,,,

--
Med venlig hilsen       Ivar Madsen
http://milli.dk/webupdate/ nu i version 0.3.3 nogle sider meldtes konstant