wget problem

Jeg er igang med et lille program der checker om en side er opdateret,
http://milli.dk/linux/webupdate det virker godtnok så længe jeg kun vil have
det til at håndtere fordsiden, men hvis jeg vil have den til at checke dybe
link, så fejler den,

|$ ./webupdate -n milli.dk/linux

|/home/ivar/.webupdate/GammelSide/milli.dk/linux: Not a directory
|$

jeg har prøvet at kikke på man wget, for at se om jeg kan få wget til at
oprette dirs, hvor den kan gemme filen i, men jeg kan ikke se noget:-(
Er det mig der overser parameteren, eller er der en anden måde at komme ud over
proglemmet på?

--
Med venlig hilsen

Ivar Madsen