Installering af udviklingsværktøjer på RH 9.0

Hej.

Jeg har fået et lille problem.

Jeg forsøger at installere udviklingsværktøjerne til RH 9.0
Jeg får en fejl i nogle afhængigheder, således at installationen stopper.
Det drejer sig om følgende:

Krb5-libs=1.2.7-10 som er krævet af krb5-devel
openssl=0.9.7a-2 som er krævet af openssl-devel

både krb5-libs og openssl er, så vidt jeg kan se, installeret i den rigtige version, eller højere.
Hvad er kan der være galt?? I giver fald hvor finder jeg nævnte pakker og får dem geninstalleret.

Carsten