Re: [PROGRAMMERING] Problem med mysql, libg2 og headers i c++ cgi-script

On Saturday 31 January 2004 19:53, you wrote:

> Ja, det er kode som du sendte den med meget få ændringe.

øv øv og atter øv.
Det ser altså ud til at hos mig er der en eller anden konflikt
mellem mysql headers og g2 headers eller hvad ?

Jeg er sgi ikke nogen haj til såden noget.

Men tak alligevel for svaret, så ved jeg da at det er noget her
der er galt.

Jeg håber alligevel at der er en eller anden der har et hint til
hvordan jeg kommer videre.

		Venlig hilsen Jan Kirk Christensen