Re: [PROGRAMMERING] [C/C++] TCP/IP byte-order kommunikation

John Mørck Hansen <sslug@sslug> writes:

> Hvad bliver egentlig brugt i diverse spil m.v. Den slags applikationer
> sender mange typer data hen over et netværk ved multiplayer. Måske de
> definere en fast MAX længde på en evt. tekst... hvis det er sådan, så må
> der blive sendt noget data som ikke skal bruges (barbage)...

Jeg ville ikke bliver overrasket over at den slags spil absolut ikke
var portable, men ignorerede fuldstændig alt om endianess og størelse
af datatyper.

--
 Peter Makholm     |         Perhaps that late-night surfing is not such a
 sslug@sslug |           waste of time after all: it is just the web