Re: [PROGRAMMERING] [C/C++] TCP/IP byte-order kommunikation

On Fri, 30 Jan 2004 10:32:52 +0100
John Mørck Hansen <sslug@sslug> wrote:

> Hej Alle
>
> Jeg har ikke kodet TCP/IP byte-order før. Hvordan er det lige man skal
> bære sig an når man ikke er sikker på at man modtager hele
> forsendelsen på en gang.
>
> Er det "bare" at bruge en given buffer og så bruge mencpy eller lign.
> på sin allokeret struct hukommelse... hvis i forstår ?

Det er lidt dårligt formuleret :\

Det jeg mener er... jeg har kodet tekst baseret TCP/IP kommunikation
ala http. Det er der ikke det store problem i. Men hvad nu hvis jeg vil
sende/modtage en struct/union. Noget hen af:

   struct abc {
      int type;
      int size;
      char *data;