Brug af lib g2 og headers i c++ cgi-script

Hej sslug

Jeg er ved at lave et c++ cgi-script.

Nu vil jeg gerne benytte det grafiske bibliotek g2, men når jeg forsøger at
åbne et device i g2 for at skrive til f.eks en png fil på harddisken :
-
int id_png;
id_png=g2_open_gd("image.png",300,150,g2_gd_png);
etc
etc
-
så hænger programmet. Jeg kan se at der er blevet skabt en fil med størrelsen
0 byte, men der bliver ikke skrevet til den.

Dog, når scriptet kører første gang (web-siden loades første gang), så bliver
png-filen skrevet, men hvis jeg som eksperiment sletter png-filen og følger
et link på siden (og dermed kører scriptet anden gang), så er det, at kun en
fil på 0 byte bliver oprettet; scriptet står og kører og sluger al cpukraft.

Jeg kan godt slette filen og reloade startsiden, så bliver filen skrevet igen,
men kun startsiden; ved brug af ethvert andet link opstår nævnte problem.

Det lyder som en eller anden newbie-fejl jeg laver.

Er der nogen der kan se hvad det er jeg roder rundt i :(

På forhånd mange tak hvis der er nogen der svarer.

Med venlig hilsen
Jan KC