c++ program med mysql connection & åben g2 device.

Hej sslug

Jeg har et c++ program der næsten konstant kører med en åben
mysql-forbindelse.

Nu vil jeg gerne benytte det grafiske bibliotek g2 i samme program,
men når jeg forsøger at åbne et device i g2 for at skrive til f.eks
en png fil :
-
int id_png;
id_png=g2_open_gd("image.png",300,150,g2_gd_png);
etc
etc
-
så hænger programmet. Jeg kan se at der er blevet skabt en fil med størrelsen
0 byte, men der bliver ikke skrevet til den.

Hvis jeg derimod lukker mysql forbinelsen først så bliver min png skrevt uden
problemer.

Er der nogen der ved hvad der sker ?
De to forbindelser konflikter på en eller anden måde ?
Kan jeg undgå at åbne og lukke mysqlforbindelsen hver gang jeg skal skrive en
png, for det tager vel 'en del tid' at åbne og lukke mysql forbindelsen.

På forhånd mange tak hvis der er nogen der svarer.

Med venlig hilsen
Jan KC