Re: Re: [PROGRAMMERING] [C] Læse fra

On Fri, 23 Jan 2004, Martin Schiotz wrote:

> Vi snakker måske 100 bytes pr. 10-100 ms, så det bliver til en del.

OK, det er for meget, hvis der rent faktisk sker en ændring hver gang.

> Jeg kan godt skrive til syslog og bruger det sådan set også til debugging.

Det ved du så alt om.

> Det er jeg ikke lige bekendt med, men jeg vil prøve se, hvad det går ud på !

I princippet er det vel bare en character device du vil have. Og hvis
ikke du tømmer den hurtigt nok, er det bare ærgeligt. Så er data tabt.

Der er flere devices der minder om /dev/zero, se major 1
i Documentation/devices.txt , fx drivers/char/random.c

/hans
If KNOPPIX can't do it, Linux can't do it.
					-- Binh Nguyen