Re: Re: [PROGRAMMERING] [C] Læse fra proc fi

Hej Peter

Undskyld, men jeg har været væk at par dage. Jeg vil prøve med din ide om at blokerer read(), mens der skrives til /proc/test. Når der så skal læses kan man vel styre dette med en select(), når der skal læses og ikke læses. Var det noget i den stil du tænkte på ?

Mvh.
Martin