Re: Re: [PROGRAMMERING] [C] Læse fra proc fi

Hej

Jeg har selv lavet den del i driveren, som skriver til /proc/test. Jeg valgte på daværende tidspunkt at skrive til proc for at gøre tilgangen til informationen så generel som muligt og for at få informationen fra kernel space til user space. Desuden havde jeg en ide om at det var sådan et driver modul gør dette. Jeg kunne egentlig godt tænke mig at beholde denne del, men jeg kunne selvfølgelig udvide med *named fifo* (jeg tror nu, at jeg har fundet ud af hvad det går ud på).

Men skal det forståes sådan er der ikke er nogen smart/praktisk måde at læse min /proc/test fil på ?

Mvh.
Martin