Re: [PROGRAMMERING] [C] Læse fra proc fil

Hej

Jakob Oestergaard wrote:
On Wed, Jan 14, 2004 at 07:36:30AM +0100, Martin Schiotz wrote:

Hej

Jeg har et spørgsmål, som sikkert er ganske elementært, hvis man er vant til at kode i c. Det er jeg ikke!

Jeg skal læse indholdet af en proc fil /proc/test. Hele filens indhold bliver udskiftet med varierende interval. Det er en driver, der skriver til filen, hver gang den modtager en pakke. Jeg vil gerne læse filen hver gang og kun hver gang den får nyt indhold.

Nu er Linux jo så smart, at man har koden og kan ændre, hvad man vil. Driveren kunne jo f.eks. skrive til en *named fifo*, hvis der er nogen, der forbinder til den. Så undgår man alt det polleri.

--PMM

Peter Maersk-Moller
Ogg/Vorbis support for MPEG4IP. YUV12, XviD, AVI and MP4 support
for libmpeg2. See http://www.maersk-moller.net/projects/