Re: [PROGRAMMERING] [C++] new class, fail. Ønskes: NULL pointer

On Tue, 13 Jan 2004, Jakob Oestergaard wrote:

> STL er "godt".  Folk der ikke kender det kan mene om det hvad de vil ;)

OK, jeg vil se på det og lære det.

Men lige nu er situationen at jeg havde demo for kunden igår, som har
betalt, så jeg føler mig lidt fristet til ikke at skrive det om til
STL lige nu.

Anyway, god debat der har været om STL. Det får mig til at tro på at
det ikke bare er noget pop-smart.

> Men for at komme tilbage til det helt oprindelige du spurgte om;
> hvis du vil have en liste indeholdende alle terminaler hvadenten de
> virker eller ej, så vil jeg anbefale dig at lade getcommand()
> returnere en fejl

Well, under normal brug er der ofte kun en "terminal" tilsluttet via
USB. Hvis man så tager kablet ud, hvad så? Jeg har valgt at hvis man
sætter kablet i igen, så bliver terminalen tilsluttet og brugeren får
ikke nogen skideballe (fejl besked de ikke forstår) eller noget andet.

Så alt ialt har jeg sandsynligvis en liste med een terminal der måske
virker nogle gange :-)

/hans
If KNOPPIX can't do it, Linux can't do it.
					-- Binh Nguyen