Re: [PROGRAMMERING] [C++] new class, fail. Ønskes: NULL pointer

On Tue, Jan 13, 2004 at 08:09:37PM +0100, Jacob Atzen wrote:

> Jeg kan anbefale Accellerated C++ af Koenig og Moo. Det er en god
> introduktion til C++ programmering. Der bliver man kastet ud i STL fra
> første kapitel.

Kanon!   Nyttigt at vide!

Jeg er helt enig i at Bjarne's bog ikke er en super
begynder-introduktion - jeg har bare ikke set bedre bøger endnu (har
ikke læst Koenig/Moo).

De fleste "teach yourself C++ in 3 nanoseconds - or less!" bøger jeg har
set er dårlige C bøger hvor 'struct' hist og her er udskiftet med
'class', og det er jo både synd og skam.

Templates er bare essentielt.  Af en eller anden grund er der ikke mange
der lærer begyndere det...

 / jakob