Re: [PROGRAMMERING] [C++] new class, fail. Ønskes: NULL pointer

On Tue, 13 Jan 2004 20:09:37 +0100, Jacob Atzen wrote:

> Jeg kan anbefale Accellerated C++ af Koenig og Moo.

Enig.

> man løber før eller siden hovedet mod muren, men så kan
> man altid vende sig mod Stroustrup der.

Jeg synes faktisk, at Stroustrups bog er lettere rodet, når den forsøges
benyttet som STL-reference. Jeg har på min Safari-boghylde følgende, som
jeg indtil videre har været glad for:
http://safari.informit.com/?XmlId=0-201-37926-0