Re: [PROGRAMMERING] [C++] new class, fail. Ønskes: NULL pointer

On Tue, Jan 13, 2004 at 03:22:14PM +0100, Jakob Oestergaard wrote:

> Bjarne's bog er at anbefale - god som reference, og kan læses som
> skønlitteratur hvis man er til den slags  ;)
>
> The C++ Programming Language, 3. udgave

Jeg kan anbefale Accellerated C++ af Koenig og Moo. Det er en god
introduktion til C++ programmering. Der bliver man kastet ud i STL fra
første kapitel. Det er skal siges, at det mere er en lærebog end en
reference. Så man løber før eller siden hovedet mod muren, men så kan
man altid vende sig mod Stroustrup der.

--
Med venlig hilsen
- Jacob Atzen