Re: [PROGRAMMERING] [PERL] Ssh via perl til cisco device ?

Der er flere måde at gøre det på med ssh:
http://search.cpan.org/search?query=ssh&mode=all

Men det er ikke lige en løsning som skalere pisse godt og den er ikke særligt
fejl tolerant, den bedste måde er at bruge snmp og tftp, jeg ved ikke hvorfor
tftp ikke er muligt, men jeg ved denne løsning virker på 1815 kasser dagligt.

Mvh Troels.