Re: [PROGRAMMERING] [PHP][HTML]

Den Sat, 13 Dec 2003 19:38:08 +0100
Kim Schulz <sslug@sslug> skrev:

> hvis du ikke er fanatisk anti javascript gut, så kan du evt. lave dine
> buttons med en onclick der opdaterer en hidden value med knappens
> navn.

Det ville sikkert virke men... det kan ikke være meningen.
Kan det virkeligt passe at IE er så langt fra den standart.

Kim ved du om det ændre sig hvis man bruger XHTML. Jeg ved det lyder
hul i hoved men... det er jo allerede hul i hoved når IE ikke kan finde
ud af sende en simpel HTML Form rigtigt !

Hvad plejer i andre at gøre når i har flere knapper ?

(John =;)
--
Den sikre vej til en sikker backup... ALBackup
http://www.adilock.dk/~john/albackup/