Re: [PROGRAMMERING] [PHP] (PEAR) Mail mime file attach

On Fri, 12 Dec 2003 18:07:07 +0100 (CET)
Hans Schou <sslug@sslug> wrote:

> Hej
>
> Det har været talt om før, men det er jo længe siden.
>
> Opgave: Send nogle data som mime-attachment med PHP.
>
> Mine data er i en variabel, men kan selvfølgelig nemt laves om til en
> fil.
>
> Hvordan kommer man nemmest omkring opgaven?
> Er der nogen der har prøvet http://pear.php.net/packages.php ?
> (den ville ikke lige virke her)
>
> Er der en nemmere metode?

Jeg fandt lige denne her:

http://www.nirvani.net/software/lib_multipart_mime_email/lib_multipart_mime_email-1.0.0.php.asc

Jeg har dog ikke noget kendskab til den, men du kan jo kigge lidt på den.

--
Poul-Erik Andreasen

http://www.linux-service.dk
http://www.pea.dk