Re: [PR] Re: [ITPOLITIK] Åbent brev til f olketinget IT-ordfører og IT og telesty rel sen om B103 og MSOOML - v2

I sslug.pr, skrev Steen Jensen:
>  Har du de nyeste emailadresser til aviser, lokal og lokalradioer (kan
>  ikke huske, hvornår du sidst har fået listerne)

hvis du har en opdateret liste, så må du gerne sende den til mig.

Jesper

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]