Re: [PR] Re: [ITPOLITIK] Åbent brev til f olketinget IT-ordfører og IT og telestyrel sen om B103 og MSOOML - v2

Jesper Krogh skrev:
I sslug.pr, skrev Steen Jensen:

Jeg er stadig lodret uenig i anvendelsen af MS-OOXML. 17 gange på 44 linjer i mit mailprogram. Det vanskeliggør læsning.

Du vil også få enhver anden forkortelse 17 gange på 44 linier.. Det
gælder mig da at det springer dig i øjnene.. det er netop pointen. Den
del bliver altså ikke rettet så det er OED herfra.
Det havde jeg da heller ikke regnet med, men jeg påpeger alligevel, at det efter min opfattelse er mere negativt end positivt for sagen.

Jesper
hvis der er nogle der har email på it-ordførerene osv. ved hånden, så må
de også gerne droppe dem til mig på en email.
prøv at kigge her:

http://folketinget.dk/?/samling/20061/MENU/00000004.htm
Vælg Udvalg og kommissioner
Vælg Oversigt over Præsidiet og stående udvalg
Vælg Udvalget for videnskab og Teknologi

--
Med venlig hilsen
Steen Jensen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]