Re: [PR] Re: [ITPOLITIK] Åbent brev til f olketinget IT-ordfører og IT og telestyrelsen om B103 og MSOOML - v2

I sslug.pr, skrev Steen Jensen:
>  somom>som om
>  Men disse tre linjer står allerede i indledningen, så de skal vel ikke
>  med igen!?

Uanset hvor kort man gør det, så er det nu meget godt at runde af med
konklutionen endnu en gang... :-)

>  Jeg er stadig lodret uenig i anvendelsen af MS-OOXML. 17 gange på 44
>  linjer i mit mailprogram. Det vanskeliggør læsning.

Du vil også få enhver anden forkortelse 17 gange på 44 linier..  Det
gælder mig da at det springer dig i øjnene.. det er netop pointen. Den
del bliver altså ikke rettet så det er OED herfra.

>  Der bør også være lidt flere kommaer, men det kan jo komme i en mere
>  endelig tekst.

Dem må du hjertens gerne hjælpe med at sætte ind.

Jesper
hvis der er nogle der har email på it-ordførerene osv. ved hånden, så må
de også gerne droppe dem til mig på en email.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]