Re: [PR] Re: [ITPOLITIK] Afstemningen om direktivet udskudt

On Wed, 22 Dec 2004 sslug@sslug wrote:

> 0.3 lidt flere rettelser, fyr den af!
>
> Jeg har glemt formatet
> <presse> eller hvad det er der skal stå. Jeg håber at nogen i bestyrelsen
> kan klare den detalje.

Vi har vist haft fire forskellige stilarter:

Liniedelingsstilen
http://www.sslug.dk/emailarkiv/presse-dk/2001_09/msg00000.html

Plain
http://www.sslug.dk/emailarkiv/presse-dk/2002_12/msg00000.html

Bullit
http://www.sslug.dk/emailarkiv/presse-dk/2001_02/msg00000.html

XML
http://www.sslug.dk/emailarkiv/presse-dk/2002_05/msg00001.html

Det gør ikke så meget hvad du vælger, dog synes jeg vi skal indlede
med "PRESSEMEDDELELSE FRA SKÅNE/SJÆLLAND LINUX USER GROUP (SSLUG)" så det
er klart hvad der kommer videre.

> [...]
> fremtiden, så giver det regeringerne og de nationale parlamenter
> mere tid til at sætte sig ind i problematikken omkring patenter
> på software, og de effekter patentmonopoler vil have på fremtidens
> informationssamfund.
>
> Nogle få af de centrale problemstillinger er f.eks.:
>
> * når standarder for informationsudveksling bliver dækket af patenter.
>   Interoperabilitet hæmmes når virksomheder får lov til at opkræve
>   bompenge på informationssamfundets digitale motorveje.
>
> * når en SMV udvikler et innovativt softwareprodukt, blot for at finde

Forklar SMV

> [...]
> og der er derfor ikke behov for at lave samfundsskabte monopoler, som
> patenter jo er, for at beskytte innovationen.
>

> Skåne Sjælland Linux User Group (SSLUG) er en Linux-brugergruppe med
> omkring 5.500 medlemmer. SSLUG's formål er at udbrede kendskabet til og
> brugen af det frie styresystem Linux. Linux er i dag et af verdens
> hurtigst voksende styresystemer. SSLUG's hjemmeside kan findes på:
> http://www.sslug.dk/
>
> MADS: Skal der kontakt info her? Det er vel nok bedst at give Ole Tange,
> eller Peter Toft, men ellers kan I bruge mig:

Jeg har lige alvorlig sygdom i nærmeste familie (no fun), så jeg kan pt.
intet love - jeg er on&off pt.

Fint - skyd den bare af til <sslug@sslug> ASAP

> Mads Bondo Dydensborg
> sslug@sslug
> +45 33 26 12 04
>
> Mads
>
> --
> Mads Bondo Dydensborg.                               sslug@sslug
> This is JohnC IMHO, I compaired tri-word groupings here and in his plan and
> got a good match.
>
>    - /. posting discussing the likelihood that an AC post that claimed to be
> posted by John Carmack during his honeymoon (and having the login info at
> home) was actually from him.

 Audience:  What do you want, Eric?
 Eric:  I want to live in a world where software doesn't suck.
 Richard:  Any software that isn't free sucks.
 Linus:  I'm interested in free beer.