Re: [PR] Re: [ITPOLITIK] Afstemningen om direktivet udskudt

sslug@sslug writes:

> Jeg har glemt formatet
> <presse> eller hvad det er der skal stå. Jeg håber at nogen i bestyrelsen
> kan klare den detalje.

Er det at vi nogle gange pakker det lidt ind i noget xml-lignende?

Når den bliver sendt ud gøre vi det normalt som ren tekst. Og jeg kan
heller ikke lige finde at vi har nogen standardindledning.

> SSLUG kræver at der formuleres et meningsfuldt kompromisforslag mellem
> Ministerrådets første forslag, og Europa-parlamentets ændringsforslag fra
> første læsning. Kompromisforslaget skal formuleres så det sikres at man
> ikke kan krænke patenter alene ved at udvikle, distribuere, eller køre
> software på en datamaskine.

Datamaskine lyder så Nauersk. Jeg vilel foretrække 'computer', men
hvis alle andre tekster taler om datamaskine, så lad gå.

> MADS: Skal der kontakt info her? Det er vel nok bedst at give Ole Tange,
> eller Peter Toft, men ellers kan I bruge mig:

Der bør være noget kontaktinfo. Jeg tror hverken Ole eller Peter har
tid, så hvis du er frisk på at gøre det er det fint. Ellers må
bestyrelsen stille med en.

Indholdsmæssig er den god, jeg har ikke nærlæst den for sproglighed.

--
 Peter Makholm     |         Perhaps that late-night surfing is not such a
 sslug@sslug |           waste of time after all: it is just the web