Re: [PR] Højopløselig Tux til avis

http://www.sslug.dk/misc/logo/

Där finns en tux i eps..

/Patrik

Okay fundet :-)
Nu er det sådan at jeg godt lige vil se hvad jeg sender ham - inden je
gsender det.
Men hvordan dælen ser jeg en eps fil ?
Gimp fejler når den prøver at åbne en eps fil .. :-(

Ellers - skal jeg bare sende ham alle 3 eps filer ?

Du kan konvertera dem med ImageMagick och/eller Ghostscript.. Jag har för mig att Malmö Stadsbibliotek använde sig av filerna så det bör inte vara några problem med dem..

/Patrik

www.prestanda.com, sslug@sslug,
  +46 (0)708- 12 38 55

- A social life? Where can I download THAT?