Re: [PR] Højopløselig Tux til avis

Gitte Wange wrote:
> Okay fundet :-)
> Nu er det sådan at jeg godt lige vil se hvad jeg sender ham - inden je
> gsender det.
> Men hvordan dælen ser jeg en eps fil ?
> Gimp fejler når den prøver at åbne en eps fil .. :-(

tux3-1.eps ser forkert ud. Det er som om der mangler noget...

Ellers plejer man at kunne vise en eps fil ved bare:

$ gs tux3colorvector.eps

En lidt pænere version findes på:

http://www.home.unix-ag.org/simon/pingu.html

Hent penguin.tgz, pak den ud, og dér er der en penguin.eps.

Den kan vises vha. display (fra ImageMagick), men ikke umiddelbart med
gs, da bounding box'en ligger langt uden for papirområdet.

Mogens
Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08