Re: [PR] Kritik af PVS-rapport (1.0-beta1)

Peter Toft wrote:
>  <mulige overskrifter>
>   a) "Open Source"-rapport kræves trukket tilbage.
>   b) Patent- og Varemærkestyrelsen sendes tilbage på skolebænken
>   c) "Open Source"-rapport modtager sønderlemmende kritik

Hvad med
  Patent- og Varemærkestyrelsens "Open Source"-rapport
  modtager sønderlemmende kritik
eller er det for langt?

> Skåne Sjælland Linux User Group (SSLUG) retter i et 34
> sider langt brev til Erhvervsministeren en

Erhvervsministeren --> Økonomi- og erhvervsministeren

> Source"). Hemmelige protokoller bruges aktivt til at
> skabe og vedligeholde software-monopoler. Det sker for

software-monopoler --> softwaremonopoler

> Patent- og Varemærkestyrelsen søger at få den danske
> patentlovgivning ændret således at det bliver muligt at
> udtage softwarepatenter i Danmark. De har dog endnu ikke
> kunnet dokumentere at monopoler på software-området - hvad

software-området --> softwareområdet

Ellers synes jeg den er ved at være klar til publikation.

--
Jonas Kongslund    <jonas(at)kongslund.dk>     XNS: =Jonas Kongslund

When you want to change the world, you don't see the dawn by
getting up early - you see it by not sleeping through the night.