Re: [PR] 100.000 mod swpat

On Tue, 1 Jan 2002, Peter Toft wrote:

> http://petition.eurolinux.org/index_html?LANG=en viser
> at der nu er over 100.000 personer der har skrevet
> under mod softwarepatenter - det er næsten en PM
> værdig.

Det ser ud til, at deres base er gået itu. Der er kun ca. 100 i basen:
http://petition.eurolinux.org/signatures.html?NO_COOKIE=true&query_start=61

Som jeg mindes de 70.000 første, så er de desværre er ikke renset for
dubletter og for folk fra non-eu-lande.

Og det er stadig ikke muligt at downloade hele listen.

/Ole
--
Søges: 2-3 vær. lejlighed i Kbh K N Ø V. Eje, andel eller leje.
Så hvis du kender nogen, der kender nogen, så drop en mail.