Re: [PR] DR-rc2-henkogt-og-syltet

Anna Jonna Armannsdottir <sslug@sslug> writes:

> Forleden mens jeg sad og så Tv-Avisen blev udsendelsen pludselig
> afbrudt af et skilt hvor der stod: "Kære tv-seer, Vi har bemærket at
> du måske bruger et ældre fjernsyn der kan skabe problemer med hensyn
> til visningen af indhold af DR-tv.  Derfor vil vi opfordre dig til at
> købe det nyeste af ét af følgende fjernsynsmærker: Sony eller
> Philips." Siden da har jeg måttet finde mig i at mine udsendelser
> bliver afbrudt med jævne mellemrum. Men hvad, jeg kan jo også bare
> anskaffe mig et nyt Sony-apparat.
>
> Ovenstående er naturligvis et fantasifuldt fremtidsscenarie.

Jeg kan ikke lide at det afsnit er blevet så kort. Kan det ikke flettes
ind i det næste? Noget i stil med "Ovenstående ... fremtidsscenarie, men
hvis man ...", så kommer der bare en meget lang sætning ud af det.

> man har fået sig en computer af mærket Apple. Desuden

Slet "fået".

Ellers er det en meget rimelig beskæring.

.Henrik

--
Det er let at skrive drivere
Det er _svært_ at skrive drivere der virker