Re: [PR] Debatindlæg i Politiken (fwd)

Gitte Wange wrote:

> Jeg kæmper en kamp ... men der er ingen respons so far (det er s** osse
> kun programmørere der arbejder på denne tid af døgnet *S*)

Uanset hvem I vælger, eller hvordan brevet offentligøres, synes jeg at
det skal ske med cc: sslug@sslug og cc:sslug@sslug

Harddiskens folk har måske lidt mere fornemmelse for emnet. Har vi ikke
haft folk i studiet hos dem nogen gange?

Indblik har ligefrem kørt et tema omkring opensource i april/maj sidste
år http://www.dr.dk/p1/indblik/t_opensrc.htm

Hilsen
Klaus V. Slott
(hvis kone påstod at jeg fik talefejl da tælleren rundede uptime.
Jeg tror det ikke; for det kan jeg da ikke selv huske ;-)