Re: [PR] Demoday Pressmeddelande v 1.1

On Wed, 5 Sep 2001, Peter Toft wrote:

> IMHO kan/skal Patrik sende den PM til
> sslug@sslug

FYI - Patrik har udsendt den svenske PM - men ikke som
vanligt. Jeg fandt ud af at vores svenske presse-liste
var død - sikkert pga. disk crash et par mdr. siden.

Har I email-adresser på svenske IT-redaktioner eller
avis-redaktioner som bør på listen så sig til.

"Ford," he said, "you're turning into a penguin. Stop it!"
 -- HG2TG