Re: [PR] Er DR brevet sendt?

Jeg kan tilføje at jeg for 2-3  uger siden sendte et pænt brev til DR
om at jeg syntes at deres "browser upgrade pop-up box" var lidt misvisende.
Bla. da den også kom frem med Mozilla 0.93 , som jo til dels er Netscape 6.x
som de opfordrer til at opgradere til.

Jeg fik svaret:

>Hej Frank.
>Vi er netop nu ved at ændre pop-op vinduet så også Mozilla accepteres. Det
>var en forglemmelse fra vores side.
>Jesper Kristiansen
>DR Online

Dog så jeg lige i dag at mozilla0.93/win98 stadig giver pop-op vinduet ;(
( i hvertfald på nogle af deres sider, jeg ved ikke hvilken, da i
 windows havnede pop-up vinduet bagerst!?, jeg må hellere skynde
 mig tilbage til linux.... :)