Re: [PR] Debatindlæg i Politiken (fwd)

On Wed, 5 Sep 2001, Anne Østergaard wrote:

> Jeg synes, at disse drøftelser har kørt længe nok, og at vi skal
> overveje at offentliggøre det som åbent brev på SSLUG's hjemmeside og

Gitte har af Jacob fået opgaven i dag.
Selvom jeg forstår Annes holdning 100%, så haster det
altså ikke mere end at Gitte kan få to-tre dage og i
weekenden kan vi så beslutte at opgive bladene - hvis
Gitte ikke kan presse dem :)

Indtil da - giv lige Gitte en chance

Hvor skal du være når UNIX-familien bliver
1.000.000.000 sekunder -> http://www.uptime1.dk