Re: [PR] Debatindlæg i Politiken (fwd)

On Wed, 2001-09-05 at 19:41, Anne Østergaard wrote:
> Jeg synes, at disse drøftelser har kørt længe nok, og at vi skal
> overveje at offentliggøre det som åbent brev på SSLUG's hjemmeside og
> naturligvis sende brevet direkte til direktionen på DR, til IT- og
> Forskningsministeriet og Erhvervsministeriet og til Folketingets
> Forskningsudvalg med anmodning om deres kommentarer til
> problemstillingen.
>
> Endelig en kort forklaring på sslug-itpolitik.

Ellers går der lang tid til vi kommer igennem.
Måske kunne denne fremgangsmåde bruges i fremtiden ?

> Det er en politisk sag vi rejser. I dag er det måske 6% af befolkningen,
> der er berørt.
> Om få år er denne %-del vokset meget betragteligt, med den vækstrate vi
> ser nu.
>
> Vi kan ikke vente, at de landsdækkende aviser tager debatstof, der
> berører så relativt få-
Ja det kunne det være noget om.

Vi kunne rejse sagen som du skitserer, og derudover sende
en kort pressemeddelse til medierne om sagen.

Fyrkildevej 98 (sttv)          Tel: 98 15 67 93
DK-9220 Aalborg Oest           ICQ: 108017016
                     ...ooO0Ooo...
Den historiske ironi er, at det i dag er
Israel, som vil skaffe sig "Lebensraum".
Ole Hartling, JP-Kronik 23.8.2001