Re: [PR] DR-rc1 -> ?

Gitte Wange wrote:

> Nu er jeg ikke lige det store PR menneske men jeg følger da med på
> diverse news sites. Kunne man ikke sende den til Computer World ?
> De plejer da at have en masse artikler, kronikker kald dem hvad i vil
> om folks meninger ...
>
> Gitte

Her bør vi vel ret beset nå længere ud end blot til de der læser CW. Det er
jo en ret generel problemstilling der her bliver konkretiseret, omend den
bliver det med udgangspunkt i et enkelt site (dr.dk). Fordelen ved at gå
efter lige netop dr.dk er,at sitet, omend det ikke i lovmæssig sammenhæng
skal efterleve de regler, der gælder for offentlige sites, ret beset burde
gøre det, da det jo er financieret af samtlige skatteydere i Danmark.

Hvis altså jeg har læst debatten omkring brevet rigtig - og i øvrigt må jeg
så lige beklage den lidt rodede sætning der gik forud for denne...

MVH

Thomas A. Frederiksen
--
<Geekcode> Version: 3.12
GED/IT d-- s:- a-- c++++ UL++ P+ L++ E---- W++ N++ o K- w--- O M+ V?

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:40 CEST [an error occurred while processing this directive]