Re: [PR] DR-rc1 -> ?

On Thu, 23 Aug 2001 18:25:42 +0200, Anne Østergaard <sslug@sslug>
wrote:

>Selvfølgelig er det fint hvis det bliver en kronik/ et åbent brev.
>
>Men vil vi gerne have, at der tages konkret stilling, synes jeg, at det
>skal gå som brev til public service-udbyderen, med kopi til SI og It-og
>Forskningsministeren med anmodning om deres kommentarer til
>problemstillingen.
>
>Anne

Nu er jeg ikke lige det store PR menneske men jeg følger da med på
diverse news sites. Kunne man ikke sende den til Computer World ?
De plejer da at have en masse artikler, kronikker kald dem hvad i vil
om folks meninger ...

Gitte

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:40 CEST [an error occurred while processing this directive]