Re: [PR] Tilføj til 1.08

On Wed, 22 Aug 2001, Anne Østergaard wrote:

> og især moderatorerne  :)
>

> Jeg mener, at vi har besluttet, at breve i SSLUG's navn runder
> bestyrelsen.

Nix - følg sslug-pr. Det er naturligvis fair at du
eller alle andre brokker sig over hvad der er ved at
blive en PM.

Der er så op til specielt moderatorerne (Jacob, Hanne
og mig) at bremse den endelige PM i tide - Hanne har
gjort dette en gang i 11. time (og hun valgte rigtigt)
- ellers er erfaringen at ting fra sslug-pr går ret
glat igennem moderatorerne.

Kun hvis der er specielle grunde til at moderatorerne
mener SSLUGs navn er brugt forkert - vil bestyrelsen
eksplicit blive spurgt om en PM.

Erfaring viser at åbenheden på sslug-pr er guld mht. at
få lavet en god PM - selvom vi IMHO netop nu vender de
små sten på denne PM :))

> Uanset at man kan håbe, at medlemmerne følger PR-listen.

YES!

> Jeg mener også, at der skal en kopi til orientering til Statens
> Information og til IT- og Forskningsministeriet, som SI sorterer under

Du er så fræk :))))) God ide!

"Unix? What's that? Is that like Linux?"

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:40 CEST [an error occurred while processing this directive]