Re: [PR] Tilføj til 1.08

Peter Toft wrote:

>bestyrelsen bør automatisk følge sslug-pr -
og især moderatorerne  :)

Jeg mener, at vi har besluttet, at breve i SSLUG's navn runder
bestyrelsen.

Uanset at man kan håbe, at medlemmerne følger PR-listen.

Jeg mener også, at der skal en kopi til orientering til Statens
Information og til IT- og Forskningsministeriet, som SI sorterer under

Anne

--
Anne Østergaard, sslug@sslug http://www.sslug.dk

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:40 CEST [an error occurred while processing this directive]