Re: [PR] Tilføj til 1.08

on Wednesday 22 August 2001 15:57, Peter Toft <sslug@sslug> wrote:

> Om SSLUG:
> Skåne Sjælland Linux User Group er en forening af
> brugere af fri software i Skåne og på Sjælland.

Er der nogen som har en ide om, hvor mange ikke-skåninger og
ikke-sjællændere, som er medlem af SSLUG? F.eks. er jeg århusianer og
falder derfor ikke under ovenstående beskrivelse (ikke at det gør så meget).

--
Jonas Kongslund      <sslug@sslug>     XNS: =Jonas Kongslund
Wonder what XNS is? Learn more at http://www.xns.org/xns/nutshell.html

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:40 CEST [an error occurred while processing this directive]